torsdag 6. januar 2011

Enda mer shopping i dag:)

Etter min heftige shoppingrunde tidligere i dag dro æ ut igjen me min kjære, så no har vi kjøpt ny sofa og en litn puff som æ skal trekke om å male:) Fikk i tillegg overtalt min kjære samboer til at vi sku kjøpe de 3 andre stolan og spiseborde av samme som æ holder på å pusse opp:p så i mårra tidlig skal æ ringe å legge dæm av åsså ska min kjære papsen dra å hente dæm før mæ på fredag;)


Denna kjøpte vi på skeidar til ca 8000 i lysegrått stoff, va veldig fin
i skinn men d ekkje vits når man har katt... den e kjempe fin, vi har gådd
å sikkla etter den i nån mnd nu å nu va den enedelig på salg! ikkje verdns
beste bilde da men skal legge ut orntlig bilde når vi får den..om 6-8 uke (!).


Puff me oppbevaring 279 på skeidar, skal males
og trekkes om i  samme fargan som stolan så
d blir bra;)


Kjøpte enda litt mer utstyr, kjekkt å ha.. Slipemaskin,
sandpapir, malingspensla, lilla spraymaling og marmorerings
effektspraymaling(kansje?) nåkka sånn:p tenkte å teste ut på
messing lysestakan og bilderamma:)

Men nu e d kveld:) sovna av helt utslitt på sofan hos ho mamma å dæm, fikk bare tre tima søvn natt til i dag.. i går va d 3 år sia mi kjære oldemor dro fra oss, d e tongt når tomromme e så stort..<3 Skal prøve å roe ned shoppinga litt å få ferdig prosjektan mine, må prøve å spare litt om æ ska komme mæ til zambia i praksis til neste år..æ vil æ vil Æ VIL! I mårra e d første skoledag..hoff.. good night:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar