fredag 14. januar 2011

Oppdatering og nye loppefunn på fretex:)

Til min store glede fikk æ endelig svar i dag på mailn æ sendte til lånekassa den 23 nov.. men d va i hvertfall gode nyheter!:) Fikk endra fra redusert studielån til fullt studielån detta semestere, sånn at æ kan sette av litt penga til ferie og kansje praksis i utlande:) I hope!

Æ å ho Sandra, en av mine gode veninne holder på å prøve å få arrangert et loppemarked i byen me fokus på mote og interiør å ikkje bare skit.. Æ håpe vi får til nåkka me grønn hverdag for eksempel..har så utrulig mye som egentlig bare tar opp plass og nestn ikkje e brukt! Ellers har æ ekstremt lite tid til mine egne prosjekta nu, på UiT holder vi på me tverrfaglig estetisk prosjekt, vi skal holde solfest før alle Flu studentan me underholdningsbidrag på neste torsdag..så æ har brukt hele kveldn min, og nestn hele dagen på å lage en MacGuyver jakke og et tigerkostyme..ikkje ferdig ennu men trur d blir bra:) Man ser nu hvertfall at det e en tiger..trur æ!

Va en snartur innom fretex i dag..bare før å se liksom! Og kom hjæm me ei veske, 2 par sko, et skjørt, ett vinglass og fire dørknotta.. Men syns nu d va gjedd før pengan, betalte 266 før alt:)Men uansett her e bildan av de siste funnan mine..æ e nu førnøyd:)


Veske 79 kr


Vinglass av serien æ har samla opp gjennom åran,
men alltid har oddetall av.. 10 kr


Skjørt med høyt liv 49 kr, det e helt svart men d ville ikkje kamera..


Vintage pensko i veldig god stand 49 kr


Mørkeblåe støveletter 69 kr


Fire stk dørknotter 10 kr


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar